Doprava & Reklamácie

DOPRAVA PO SLOVENSKU A ČESKO

Tovar, ktorý je zasielaný na Slovensko a Česko je expedovaný Slovenskou poštou ako obchodný balík. 

Objednávky môžu byť prevedené priamo na našej webstránke z kolonky “Nákupný košík”. Označte možnosť “SK/ČR”.  Náš systém automaticky pripočíta poštovné náklady na základe váhy a druhu EPG služby. Zásielková služba je sledovaná a balík bude zaslaný na zadanú adresu na podpis. Termin dopravy - do dvoch dní od odoslania. 


Dobierka nie je k dispozicii - pri posielaní tovaru je potrebné uhradiť dopredu v plnej výške.
 

MEDZINÁRODNA DOPRAVA

Polina Perri zasiela celosvetovo do rôznych krajín. Medzinárodné objednávky môžu byť prevedené priamo na našej webstránke z kolonky “Nákupný košík”. Označte možnosť “Celosvetovo” a zo zoznamu si vyberte krajinu.  Náš systém automaticky pripočíta poštovné náklady na základe váhy a druhu EMS služby. Zásielková služba je sledovaná a balík bude zaslaný na zadanú adresu na podpis.

Dôležité colné informácie


Pri  medzinárodnych zásielkách  do  krajín mimo Európskej Únie, -clo, dane, provízia a ďalšie dôležité poplatky sú zodpovednosťou  zákazníka. Naše ceny medzinárodných zásielok nezahŕňajú žiadne dane alebo iné poplatky ktoré možu byť prirátané k vašej objednávke na základe doručenia vo vašej cieľovej krajine. Platba za dane, clo a všetky ďalšie  spojené s nákupom do zahraničia, je zodpovednosťou zákazníka. Pre viac informácií sa prosím oboznámte s predpismi vašej domovskej krajiny pri nákupe tovaru z Európskej Únie. 

Alternatívne metódy dopravy


UPS Štandart má dobu prechodu 3-5 pracovných dní a je plne stopovateľný. Keď si prajete využiť túto službu, kontaktujte nás a my ručne pridáme náklady doručenia k vašej objednávke v nákupnom košíku.   Dane, clo a ďalšie poplatky účtované colným úradom, nie sú zahrnuté v cene UPS Štandart a sú zodpovednosťou nákupcu. 

Ktorýkoľvek jazyk 


Polina Perri pozvánky môžu byť vytlačené v rôznom jazyku na zemeguli. To samozrejme neznamená že ich všetky vieme. Pošlite nám váš text v .pdf formáte aby sme s ním mohli pracovať. Keď neviete ako uložiť váš text v .pdf – zavolajte nám alebo nám pošlite  e-mail. 
 

REKLAMÁCIE

Dôležité: Odporúčame vám objednať si vzorky karty, ktorá vas zaujala aby ste sa uistili že ste spokojný s kvalitou výrobku. Personalizované položky nie sú predmetom refundácie – ak ste zmenili názor po vytlačení objednávky s vašimi osobnými údajmi, tieto výrobky už nebudeme môcť predať nikomu inému. Predsa len sú určité výnimky, o ktorých si môžete prečítať nižšie.     

Chyby alebo preklep v zákazníkom schválenom vzore


Nemôžeme prijať reklamáciu alebo refundovať z dôvodu chyby na schválených vzoroch, bez ohľadu na to akého pôvodu je chyba. Počas vytvárania vzoru sa snažíme postrehnúť a odstrániť akékoľvek chyby, ale finálny vzor je zodpovednosťou klienta. Po schválení bude váš sortiment vytlačený presne podľa finálnych vzorov.  Ak by ste objavili chybu – dajte nám vedieť. Ak sa váš hotový sortiment nezhoduje so schváleným vzorom, prosím okamžite nás kontaktujte a my nanovo bezplatne pretlačíme chybné karty.     

Farby a obrazovka počítača


Neprijímame reklamáciu z dôvodu nesúladu  vytlačeného  sortimentu s farbami  na obrazovke. Každá obrazovka zobrazí farby iným spôsobom. Ak si nie ste istý  farbami,  odporúčame vám objednať si vzorku.    


Zrušenie objednávky po schválení


Ak vaša objednávka prešla tlačiarenským procesom,  nebude možné ju zrušiť a refundovať. Aj keď predlohy k pozvánkam sú zdarma, požadujeme zálohu £50 na prácu s tak komplikovanými a časovo náročnými maketami ako viacstranové objednávky alebo mapy s návodom. Záloha bude odrátaná z celkovej sumy vašej objednávky. Keď sa rozhodnete objednávku zrušit, záloha vám vrátena nebude. 

Nemôžeme prijať reklamáciu vzoriek


Vzorky vám umožňujú osobne si vytvoriť názor o kartách. Ak sa rozhodnete objednať si u iného predajcu alebo sa vám vzorka nepáči, nie je to dôvod na reklamáciu.  Ak obdržíte nesprávnu vzorku, prosím kontaktujte nás a my chybu napravíme. Vzorku ktorá je dočasne mimo zásob, budeme refundovať.

Top